Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

måndag 25 februari 2008

Jag har blivit vald till ordförande i DUFiS!

I fredags blev jag vald till ordförande i DUFiS.
Ett förtroende jag varmt tackar för.

DUFiS är en förening som ska verka för:
- att stödja och ge fördjupade kunskaper till stressjuka personer och deras anhöriga.
- att informera i förebyggande syfte och driva opinionsbildning.
- att samla fakta och info och fortlöpande följa forskning och utveckling.

Vi hade vårt första konstituerande styrelsemöte idag. Fortsättningsvis kommer min blogg även publicera information från DUFiS föreläsningar, möten och sammandrag ur den info vi får in där.
Tipsa gärna om stressrelaterade nyheter, antingen som kommentar här på bloggen eller mejla till mig, kia@creovis.se

/Kia

Inga kommentarer: