Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

onsdag 6 maj 2009

OBS! Snart sista anmälningsdag till Livsbalanskurserna

Efter förra årets kursvecka tog jag med mig ett lugn jag inte haft på länge.
Tack för den bästa kickstarten till nästa kapitel i mitt liv."


Så skrev en av förra årets deltagare nyligen i ett mejl. I sommar har vi planerat för tre Livsbalanskurser på Molkoms folkhögskola. Kurserna kostar bara 3050 inkl allt. (Mat, logi i enkelrum, kursbok, annat kursmaterial och undervisning)

v 24 Livsbalans 8-12 juni.
v 27 Livsbalans med inriktning mot personlig utveckling 29 juni- 3 juli
v 31 Livsbalans med inriktning mot smärthantering 27-31 juli


Gemensamt för alla kursveckorna är att det ingår morgonqigong i det gröna om vädret tillåter, avspänningsövningar, massage, bild, drama och diskussioner. Du arbetar enskilt, i par och i grupp. Läs mer på Molkoms folkhögskola HÄR
eller ladda ner MOlkoms folkhögskolas sommarkurskatalog som pdf HÄR

Anmälningsblankett som du kan ladda ner HÄR
ska skickas in till Molkoms folkhögskola senast på fredag 8 maj.

Hjärtligt välkommen på Livsbalanskurs i sommar!
/Kia

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: