Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

söndag 18 april 2010

Mera om Livsbalanskursen

Minska stressen -öka livsglädjen. Lite teori om stress, tankens kraft, beröring och livsstil. Mycket praktiska övningar och qigong, avspänning och massage varje dag. Ja, det är i korthet det som Livsbalanskursen handlar om.

Kursen går vecka 26 på Molkoms folkhögskola, tre mil utanför Karlstad.
Kostnad 3050 kr. Då ingår:
- logi i enkelrum
- tre måltider/dag
- tre fikastunder med gott tilltugg
- 6 lektionstimmar/dag
- kursbok och annat kursmaterial

Otroligt prisvärt med andra ord!

Kursen passar både för den som är stressjuk men på bättringsvägen och för den som vill förebygga stress.

Mer om kursen samt anmälningsblankett finns HÄR
Du kan också läsa mer på min webbsida
Sista anmälningsdag är 14 maj men det går bra att göra slag i saken direkt! ;-)
OBS! Kursanmälan ska in till Molkoms folkhögskola.

Jag har lovat att förmedla kontakt mellan deltagare som vill samåka från Stockholm. Mejla eller ring mig på tel 0703-96 22 64 om du är intresserad. Hittills har en person med körkort men utan bil anmält intresse.

Har du frågor kring kursen är du välkommen att höra av dig så att vi kan reda ut dem.
/Kia

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: