Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

måndag 9 juni 2008

Sommarkursen i Molkom

Nu är det bara en plats kvar! Om du är intresserad av den skynda dig att anmäla dig till Molkoms folkhögskola. Jag har själv varit där som deltagare på sommarkurs två år i rad och tycker det är ett fantastiskt ställe. Det blir jättekul att återkomma som kursledare i år. Faktum är att jag nu håller på att välja ut material att ta med dit. Svårt eftersom det finns så mycket intressant att välja på men förstås också roligt av samma anledning. Boken Lev Livet Levande ingår i kursen och där finns mycket info men i några fördjupningsbitar jag tänkte vi skulle ha får jag nog skriva nytt material.

Idag fick jag brev från Anders, sommarkursansvarig på Molkoms Folkhögskola, och det verkar som det blir en aktivitet som är gemensam för alla kurserna sista eftermiddagen. Eftersom det inte var helt klart än skriver jag inte vad det är, bara att det lät trevligt.
Jag hoppas vi ses i Molkom!
Kia

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: