Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

lördag 13 juni 2009

Lycklig lyxlirare

... det är jag det! Idag fick jag veckans andra massage och det känns verkligen lyxigt. Jag har varit på Axelsons båda gångerna och fått elevbehandling av duktiga elever.

I onsdags blev det revolving (betydligt skönare än det låter) och idag cellulit och cirkulationsmassage som verkligen kändes! Det är bra att köra lite olika sorters behandling tycker jag.

Hett tips för dig som gillar massage och andra behandlingar är att kolla in bland annat Axelsons för att hitta plånboksvänliga priser. Tyvärr är det inte så gott om behandlingstillfällen under sommaren men det finns ändå lite.

/Kia

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: