Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

måndag 23 februari 2009

Välkommen på Livsbalanskurs på ABF i mars

Under mars har jag i samarbete med ABF Stockholm två kursdagar i Livsbalans. Tack vare det samarbetet har jag kunnat pressa priset till endast 300 kr per tillfälle inklusive boken "Lev Livet Levande". Otroligt billigt! Passa på!
Kort information kurserna kommer nedan - jag hoppas vi ses.
/Kia

LIVSBALANS – tema stress, livsstil, avspänning.
Coaching som hjälpmedel att förbättra livsbalansen.

Datum: Lördag 14 mars
Plats: ABF Stockholm, Sveavägen 41
Tid: 10.00 – 15.00 med en timmes lunch
Kostnad: 300 kr, kursboken Lev Livet Levande ingår i avgiften!
Sista anmälningsdag: Onsdag 11 mars



LIVSBALANS – tema stress och tankens kraft. Tankar och vanebeteenden. Coaching som hjälpmedel att förbättra livsbalansen.
Datum: Lördag 28 mars
Plats: ABF Stockholm, Sveavägen 41
Tid: 10.00 – 15.00 med en timmes lunch
Kostnad: 300 kr, kursboken Lev Livet Levande ingår i avgiften!
Sista anmälningsdag: Onsdag 25 mars

För mera information om kurserna och anmälan till dem kan du titta
HÄR

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: