Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

måndag 3 december 2007

Vinterfantasi - fantastisk!

I fredags kväll var jag på konsert i Ersta Kyrka. Det var en fantastiskt upplevelse. En blandning av artister som spelade julmusik med överraskande tolkningar.Somligt var lugnt och så vackert att jag fick tårar i ögonen. Annat var vild livsglädje som fick det att spritta i hela kroppen. Vilken blandning och vilka artister - det var en härlig vitaminkick i vintermörkret.

Vid utgången kunde man köpa samlingsskivan Vinterfantasi där de låtar vi hört plus några till fanns med. Självklart köpte jag den. Det var en musikupplevelse utöver det vanliga. Dessutom säljs skivan till förmån för våldsutsatta kvinnor vilket är ytterligare ett skäl att köpa.

Det är en julklapp som ger glädje tilll många. Givare, julklappsmottagare, medlyssnare och våldsutsatta kvinnor och deras barn. En gåva i sann julanda.
Köp den.

Kia

Inga kommentarer: