Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

lördag 5 januari 2008

God fortsättning!

God fortsättning på det nya året!
Mitt år har börjat i den intensiva stilen. Jag har haft så mycket att göra att jag prioriterat bort bloggen. Istället har jag bland annat ägnat mig åt bokföring och programmering. Båda uppgifterna hör till kategorin "avstår helst" men ack så skönt det är när jag gjort ett svep där. Samvetet är lika rent och gnistrande som snön utanför ...
Fast min webbsida lär jag få ägna ett antal timmar till åt innan den ser okey ut igen. En utmaning!

Jag har ägnat rätt mycket tid åt att fundera över vad jag vill ska hända under det nya året. Vilka mål jag vill nå och hur jag ska nå dem.
Detta är något jag rekommenderar för alla!
Använd frågeorden VAD, HUR, VILKA, NÄR för att komma närmare dina drömmar. Kom ihåg att det är i handling du kommer vidare.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter intressanta nyheter. Det borde väl finnas en eller annan efter mer än en veckas uppehåll. ;-)
/Kia

Inga kommentarer: