Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

fredag 9 november 2007

Första recensionen av Lev Livet Levande!

Ja inte riktigt förstås. De som köpt och läst har ibland återkommit med kommentarer av positivt slag. Och på websidan ligger en del ute. Men att få sin första recension i tidningen känns lika högtidligt som att för första gången hålla boken i sin hand.
När jag läste recensionen blev jag alldeles varm om hjärtat.
Så här skrev Anneli Leijel i:
"Lev livet levande är en starkt positiv bok, utan att vara hurtfrisk. Författarna vågar lyfta fram allt det jobbiga och hemska i sina liv och gör detpå ett enkelt och osentimentalt sätt.Med sig själva som levande exempel visar de på en framkomlig väg till ett sant och ärligt liv där kropp och själ lever i harmoni.
Det är lätt att sugas in i boken[...]Båda har också lyckats med konsten att skriva lätt och medryckande om ett svårt ämne.
Slutsatsen är att det är möjligt att förändra sitt liv. Men det tar tid och det måste få göra det.Och det är bara du själv som har ansvar för ditt liv."

Läs mer >>

Behöver jag ens skriva att mitt glada leende går från öra till öra?
Kia

Inga kommentarer: