Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

söndag 18 november 2007

Spännande möte

Idag var jag på möte med ett gäng ICC-coacher och Lars-Erik Uneståhl som presenterade nya kurstänk från Skandinaviska Ledarhögskolan. Meningen med mötet var att diskutera uppläggen på vissa utbildningar och möjliga nya vägar för dessa.

Här finns mycket att hämta för den som vill leva ett friskare liv. Livsfärdighetsträning låter väl härligt? Det är något vi alla skulle behöva mer av.
Något som borde skrivas ut istället för mediciner i många fall...

Jättekul var det att få träffa så många nya människor och spännande att höra deras kloka kommentarer. Ska bli spännande att se vad som blir utav detta.
För mig var det en riktig vitaminkick att vara där. Tyvärr var jag tvungen att gå innan mötet slutade men väntar med spänning på informationen som snart kommer.
/Kia

Inga kommentarer: