Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

onsdag 30 juli 2008

Tillbaka till vardagen

Många är nu mitt i sin första jobbvecka efter semestern. I Aftonbladet finns en artikel om återgången till arbetet. För det kan vara lite jobbigt att komma tillbaka och komma in i jobbet igen. Särskilt om man har ett jobb man inte trivs med, då kan det vara riktigt tungt. Kanske dags att ta tag i saken och byta jobb eller börja plugga?


Fast det är helt naturligt att bli lite extra trött när man byter både miljö och livsstil så det är inte alls konstigt om det känns segt just nu. För den som vill ha lite mer tips om hur man tar till vara semestern och får en mjuk återgång till jobbet finns en länk till min webbsida HÄR.

Så vill jag passa på att påminna om att de flesta dagarna i livet är vardagar. Njut och ha det bra redan idag! Varför skjuta upp det till helgen eller nästa semestervecka? Gör något för dig själv idag. Det är du värd.

/Kia

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: