Om livet, friskvård, personlig utveckling, stress och stresshantering, aktuella händelser, DUFiS- info, var jag finner lust och inspiration och vad som för övrigt faller mig in. Tipsa gärna om nyheter som passar här. Mejla kia@creovis.se .

fredag 31 oktober 2008

Livsbalansföreläsning tis 4 nov

Hjärtligt välkommen till min föreläsning i Livsbalans
Tisdagen den 4 November, klockan 18.00 till 19.30
ABF-huset, Sveavägen 41. Inträde 50 kr
Biljettförsäljning börjar 17.30
Spännande lotteri – se nedan!




Så här annonseras föreläsningen ut i programmet:

Livsbalans. Minska stressen – öka livsglädjen!
Att förändra små saker i vardagen kan ge stora skillnader i livskvalitet. Med hjälp av livsstil, avspänning, strategier för stresshantering och nytänkande går det att få ett mer balanserat liv. Som medförfattare till boken ”Lev Livet Levande” har Kia förmedlat kunskaper och erfarenheter som hjälpt henne från stressjukdom till livsbalans. Under föreläsningen får du prova på några enkla avspänningsövningar.
Kia Mundebo är beteendevetare, fil mag samt ICC-certifierad coach.


Vid föreläsningen har du möjlighet att köpa boken Lev Livet Levande till det fantastiska passa-på-priset 120 kr - mindre än halva ordinarie priset! Passa på att köpa som julklapp!

Med boken följer en lott där du kan vinna en lyxig presentkorg från Kahls the & kaffehandel i Täby C, fylld med godsaker värda 500 kr. Dragning och vinstutdelning vid föreläsningen.




Några läsarkommentarer:

”Lev Livet Levande hjälpte mig att inse att jag behövde förändra mitt liv för att må bra. Nu har jag gjort det och blivit egenföretagare. Jag tittar ändå ofta i boken för att få inspiration till ett fortsatt levande liv. Jag rekommenderar den till alla!”
Irene Lundström, Kahls the & kaffehandel, Täby Centrum

Den var såå bra! Lätt att läsa och att ta till sig. Ett riktigt guldkorn för alla som varit "där". Boken var full av positiva tips och uppmuntran.
Eva – Karin Nilsson, barnsköterska, Stockholm

”Uppskattar verkligen boken. Det är en sådan bok som jag gärna tittar i om och om igen. Så mycket klokheter och igenkänning!”
Helena Hasselfeldt

Hoppas vi ses på tisdag!

/Kia

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: